att arbeta under press? känsliga läsare undanbeddes!

Som alla vet, så har jag ju varit sjuk. närmare bestämt feber, ont i magen och ett konstant springande på toaletten.
Eftersom wede arbetar inom matbranchen så måste vi göra ett prov för att se ifall det är salmonella eller nå annat skit.

Detta prov består av avföringsprov. Vi fick gå och hämta provet och ta hem det eftersom det är betydligt svårare att bajsa på beställning. Att pinka går bra nån droppen kan man alltid lyckas få fram. betydligt svårare att få fram nånting när det gäller nr två.

Jag hämta proverna igår och eftersom min mage har varit i såkallad obalans så tänkte jag att detta var ett prov som passade mig galant och tänkte även att jag skulle vinna över wede. för att sen bli hans läromästare och förklara allt jag vet och mina egna erfaranheter om just detta prov.  Tji fick jag! icke att det gick, trots otaliga försök och falska besked. Wede vann!
Vilken besvikelse, kan jag inte ens räkna med min mage längre? kan den inte arbeta under press?






Lev och må!

/ Ni vet vem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är rolig du :D

2010-04-15 @ 19:23:12
Postat av: Sarah

Och vem är denna anonyma?:)

2010-04-15 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0