bra filmer?

Just i detta nu sitter jag små gluttar på Förkväll.
Inte nog med att jag ser på förkväll. De berättar även att de ska komma någon ny film som handlar om
jaa. nu vet jag inte exakt eftersom jag inte lyssna helhjärtat.
Men jag hann iallafall uppfatta något om att tjejers mun blir fastsydda i en annans tjejs röv. (NEJ det är ingen porrfilm jag pratar om!)

Detta låter ju som en helt fantastisk film och det är otroligt vilken fantasi folk har.

Kan garantera att Matte kommer vilja se denna rulle när jag berättar om den, Enbart för att tjejers mun blir fastsydd i en annans tjej röv. Han kommer inte registrera orden fastsydd. Det sägs ju att man hör det man vill höra?

Ja kanske tillochmed att jag vill se den men enbart för att konceptet är konstigt och den kan ju inte vara annat än värdelös? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0