Egen tid

Jag älskar egen  tid och är väldigt beroende av Sarah tid.
När jag och wede var borta så levde man ju på varandra 24/7. Det har gått jättebra men nu när vi är hemma kan jag känna att jag uppskattar verkligen denna tid. Och jag är i stoort behov av sån tid.

Matte verkar inte känna samma, verkligen inte samma.
Jag ä inte sur utan bara, ska vi kalla det apasi.
 nu kanske ni undrar vad apasi är? det är helt enkelt en blandning mellan afasi och apatiskt. vet ej vart vi fått uttrycket ifrån. det bara kom till oss som en blixt från en klar himmel när vi var i malaysia.


Richard har med öppna armar tagit emot wede, jimmy och jim ihelgen. Kul för dom men skönt för mig!

Sen vill jag slå ett slag för att spela spel med en 5 åring. kul. fusk. och att följa regler är tydligen onödigt.
Tur att jag inte är någon dålig förlorare, för i så fall hade det funnits en risk att fula ord och knyt nävar hade slängts. Men han är ju trots allt bara ett barn..



/ Lekmoster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0