Fixideér

Hej mitt namn är Sarah och jag har vissa Fixideér!


 

  • Om jag sätter i hårinpacking och har det en längre tid så känns det som att jag får ont i huvudet på ett konstigt sätt.. Jag känner att håret drar åt sig fukt och till slut så når det hårbotten. Då tror jag att jag får ont i huvudet för att det blir för mycket fukt.

 

  • Om jag har en speciell huvudvärk, det känns som övertryck (Nä det beror inte på att jag har tänkt för mycket) så kan det hjälpa att öppna en kolsyrad flaska så det pyser. Då släpper som trycket i hjärnan.

 

  • Jag räkna fönster eller dörrar på ett visst sätt med hjälpa av högra handen. Jag har räknat dörrarna i mamma och pappas hus ett X antal gånger. Samma siffra varje gång lik förbannat så räknar jag det om och om igen.

 

  • Om någon frågar om det är varmt om vi sitter t.ex i ett rum så sätter jag upp handen och känner efter. 



Nu när jag skrev det så inser jag hur dumt det låter...

 


Kommentarer
Postat av: Syster Emma

Sarah, du är knäpp! Ännu en egenskap som jag är glad att vi inte delar :) Men du är bra ändå! Kram på dig syster

2010-04-28 @ 20:50:22
Postat av: Britt

hur kan du komma på allt ,jag höll på att skratta

ihjäl mig.

Du borde kanska bli komiker istället för socionom.



Kram mamma

2010-04-28 @ 23:32:28
Postat av: Emma

Du är rolig du =)

2010-05-02 @ 15:36:23
URL: http://emmadysholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0