hund

igår hittade jag en död hund, det såg ut som den hade legat där ett tag. kanske att den har frysit ihjäl eller nå.
Hur somhelst så är det fruktansvärt! Den hade koppel och halsband så den måste ju ha smitit för kan väl inte tänka mig att nån är så hemsk och lämnar sin hund bara sådär!

Tycker så synd om hunden och tänk att där ute finns det nån ägare som kanske inte vet vad som har hänt.
Våran förra kisse Felix försvann bara, vi vet än idag inte vad som hände. Det är verkligen fruktansvärt att inte veta vart och vad som har hänt sitt djur
I natt har jag inte sovit så mycket, har haft tusen tankar bland annat den här hunden!

har ringt polisen och ska anmäla det men de har inte svarat!


Usch så hemskt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla sorgligt. Vad var det för hund? Och att den hade halsband och allt. Var det en valp eller en vuxen? Åh, jag blir jätteledsen.

2010-04-27 @ 21:46:34
URL: http://unne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0