Kaffe mjölk

Idag skulle jag och min andra hälft (Wede inte Elvis) fara och grilla lite korv på Erics stuga
Jag skötte kaffekokandet, hällde upp i termos, fixa mjölk i en liten burk.
Wedes ansvar i denna kedja var att packa skiten. Däremot så sa ja att han inte skulle packa mjölken i påsen eftersom den läcker.
Införstått så menade jag bär mjölken!
Wedes tolkning: inte mjölk i påsen..ja då åker den helt enkelt inte med.

I bilen anade jag ugglor i mossen så jag fråga om mjölken var med...ne såklart inte.
Efter detta är allt lite suddigt eftersom en häftig diskussion tog vid.


Skitsak svar ja!
Men det är ju facinerande hur olika människor kan tänka?
Det är ju skillnad på att glömma en sak men att medvetet inte ta med en sak för att den inte ska stoppas ned i påsen..haha!
Jaa nog är det tur han är söt och bra på en massa saker. Vi får nog hålla oss till att jag packar kaffet och mjölken och han dricker det!
För allas trevnad så funkar det nog bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0