morgonmänniska?

Trot eller ej, men jag Sarah Cecilia Jonsson har börjat vakna av mig själv kring åtta på morgonen. helt underbart!
så skönt att stiga upp i tid och vad är det man brukar säga "fånga dagen".
Men jag har även fått veta att detta kommer gå över och snart är jag väl tillbaka till den gamla trötta jag.
Hoppas inte. jag gillar morgon livet.

Ihelgen drar Wedestig till rickard i umeå, jag blir då gräsänkling, allen, ensam, all by myself... och det ska bli så skönt! jag har inte varit själv en natt sen....ja jag minns det inte ens.
Jag och elvis! vi ska njuta, se film hela natten och bara njuta av den stora sängen:)



Ska ut med doggen nu

Lev och må!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0