Ska man göra detta resten av livet?

Jag är inte pedant, jag är inte ett städfreak, jag skjuter gärna upp städningen, ja kastar kläder på golvet. jag hatar hatar hatar att diska.

Däremot så älskar jag att organisera (allt utom klädgarderober!) jag känner mig väldigt nöjd när jag har fått organisera i en låda eller något skåp. och visar gärna upp detta till mattias. Kanske är det min stund att glänsa?

Mattias är inte så mycket för att organiser så vi arbeta som mot varandra på den punkten.
När jag har gjort min oranisering så har varje sak sin plats. Naturligt enlig mig men jobbigt enligt Matte.
Varje gång han frågar om vart nånting är så hänvisar jag att den ligger på sin plats. Varje gång så undrar han vart den platsen är. jaa så håller vi på.
Jobbigt när en är För organisering och en är Mot organisering.

Å andra sidan så är ju Matte För kläder i garderoben och inte på golvet medans jag är mot kläder i garderoben.
Egentligen är jag inte det, skulle gilla om mina kläder var på sin plats. men jag är nog helt enkelt för slarvig för det.

I perioder är jag värdelös på att hålla undan och jag tycker det är jobbigt att det ska vara ett evigt plockande i denna lägenhet!.

Är det stökigt i ett rum. jaa då är det stökigt i hela lägenheten. det är dåligt med förvaring, ventilationen är urkass, Elvis tar med sig ett kilo sand varenda gång han är ut.

Vad fan! Är det såhär i hus också?
jag intalar mig att det är lättare  och roligare att hålla undan när man bor i hus....Jag hoppas det är så!


Ps. självklart så städar jag. jag är ju inget slusk.


Slänger in lite bilder från 06 och 07 som jag hitta på en skiva....long time no see











Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr är de samma i hus. Men de är mkt roligare med hus ändå :D Och dejt passar när som helst. Är ju arbetslös så :P

2010-04-20 @ 19:34:49
URL: http://sab1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0