Tack!

Tack Gud (eller mamma och pappa) för att du skapade mig så fiffigt att vid viktnedgång så försvinner mina tuttar.
Är det verkligen så att alternativen är fet med tuttar eller smal utan tuttar?

Man kan tydligen inte få allt men kom igen....ta hellre från nå annat det finns gott om ställen.
Men kan du inte låta mig få behålla det som jag kämpat för. Tro inte det var lätt att äta upp sig så att mina boobs vart större. det var ingen enkel match.

Nu får jag slita för att få bort allt och tydligen så tas det först från mina kvinnliga former.
Jag är så nöjd...wede med! Så tack tack tack...



Ps. Wede har upptäckt att spegeln är trasig, han förstod även att det varken var Elvis eller Emma som var skyldig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0